Manjak željeza popravlja se ovako

Muči li vas hronični nedostatak željeza, liječnik vam je možda propisao tablete za željezo te savjetovao da svakodnevno jedete piletinu, ribu ili junetinu kao i zelenu salatu, krastavce ili papriku. Više »

Zbog greške ljekara u 2010. u Njemačkoj umrlo 1.712 pacijenata

U Njemačkoj je u 2010. godinu 1.712 pacijenata umrlo zbog grešaka ljekara ili zbog manjkavih medicinskih proizvoda, što je porast od 35 posto u odnosu na godinu dana ranije – prenose njemački mediji. Više »

Mobiteli će uskoro otkrivati bolujemo li od depresije

Naučnici razvijaju aplikaciju koja će uz pomoć mobitela moći otkriti patite li od simptoma depresije i tako vam pomoći da shvatite da nešto trebate poduzeti. Više »

Prva posjeta bebi

Po dolasku kući iz porodilišta mami je na prvom mjestu neophodan san, ali i pomoć i podrška. Zato dobro organizujte vrijeme za posjetu, kako se ne bi poremetio ritam porodice. Više »

 

Zbog čega opada kosa?

kosa2

Svaka žena bi voljela imati svilenkastu, sjajnu i bujnu kosu. Lijepa kosa je prirodni ukras, ona ukazuje na zdravlje i unutrašnje zadovoljstvo. Na muškarce djeluje kao erotski signal. Kada kosa iznenada počne opadati, i to značajno, onda to više nije kozmetički problem žene.

Opadanje kose može biti i odraz nedovoljnog samopouzdanja. Srećom, lijeka za to ima. Najvažnije je da prije nego što počnete koristiti sredstva protiv opadanja kose isključite ozbiljnu bolest koja bi mogla biti uzrok. Poremećaj rada štitnjače, dijabetes ili anemija zahtijevaju liječenje, kako bi se moglo zaustaviti i opadanje kose.

Razlog da popijete tri šoljice kafe

kafa-soljica

Visoke razine kofeina u krvi, i to iz kafe, sprečavaju početak pojave demencije kod osoba starijih od 65 godina.

Tri šoljice kafe na dan mogu smanjiti rizik od Alzheimerove bolesti, zaključak je istraživanja američkih naučnika objavljen u Journal of Alzheimer’s disease.

Istraživanje je provedeno na 124 osobe u dobi između 65 i 88 godina s blagim kognitivnim oštećenjem, odnosno ranim znakom Alzheimerove demencije.

Za sve sudionike istraživanja moglo se pretpostaviti da će razviti bolest unutar sljedećih nekoliko godina. Rezultati su pokazali da kod svih ispitanika s razinama kofeina u krvi iznad 1.200 ng/ml nije zabilježen razvoj Alzheimerove bolesti u sljedeće dvije do četiri godine. Glavni ili jedini izvor kofeina kod tih osoba bila je kafa.

Šta jesti za zdrave nokte

nokti

Zdravi nokti su jaki, savitljivi, ružičaste boje i bez pjega. No krhki i suhi nokti koji se listaju i lome, nisu samo kozmetički problem, već mogu biti i znak pomanjkanja nekih nutritivnih tvari.

Imajte na umu da je svaka promjena na površini nokta siguran znak poremećene ravnoteže u organizmu. Na zdravlje i izgled noktiju utiču brojni činitelji. Hladno vrijeme, stres, ugrožen imunološki sistem i nedostatak nekih nutrijenata mogu također pridonijeti krhkosti noktiju. Ipak, prehrana je najvažnija. Problem sindroma krhkih noktiju često se može uspješno liječiti kombinacijom nadopuna i sredstava za njegu noktiju.

Strukturu nokta

Bjelančevina keratin te kombinacija minerala kalcija, selena, sumpora i kalija čine strukturu nokta. Stoga jaki i zdravi nokti ovise o dovoljnom unosu tih nutrijenata. Važno je znati i da je kvaliteta noktiju u uskoj vezi s radom jetre.

Kent: Coca-Cola nije kriva za gojaznost

120619052
Direktor američkog proizvođača gaziranih bezalkoholnih pića Coca-Cola Muhtar Kent rekao je danas da njihov glavni proizvod nije odgovoran za porast gojaznosti u SAD, uprkos tome što je gradonačelnik New Yorka Michael Bloomberg nedavno ograničio potrošnju zašećerenih pića.
Njegovi komentari objavljeni su nekoliko sedmica nakon što je Bloomberg predložio zabranu prodaje velikih boca gaziranih pića.

New York je 2008. godine uveo pravilo da su restorani dužni da u svojim menijima, pored svakog jela i pića, označe i broj kalorija, dok je Bloomberg svojom odlukom pet godina ranije zabranio da u školama budu mašine za prodaju gaziranih pića.

Posjetioci restorana će i dalje moći da naruče koliko žele sokova i gaziranih pića, samo im neće biti poslužena u čašama većim od pola litra.

Tri fantastične blagodati višnje

visnje

Sezona je višanja, ukusnog voća koje je odličan antioksidans, pomaže u borbi protiv starenja, ali je i saveznik u borbi protiv dosadne peruti.

Provjerite kako višnje mogu da vam pomognu da vaša ljepota i zdravlje još više dođu do izražaja.

Bez obzira da li morate da ih nabavite na pijaci ili preskočite ogradu kako bi ih nabrali u tuđem dvorištu višnje morate imati ne samo zato što su ukusne pa od njih možete napraviti odličnu pitu ili kolač već i zato što vam pomažu da zablistate. Višnja je zdrava zbog bogatstva vitamina i minerala koji su prava blagodat za organizam, tako da se mogu jesti u neograničenim količinama.

Smrznute ili konzervisane višnje su odličan antioksidans, ali ne mogu da se uporede sa svježe ubranim zato uživajte u sezoni ovog kiselo-slatkog i vrlo zdravog voća. Korisne materije ne gube se poslije uobičajenog procesa prerade, tako da i smrznute ili konzervisane višnje imaju antioksidativnu vrijednost.

Ljekoviti su plod, peteljke, lišće i smola biljke, glavni pigment je crveni antocijan, izvor su beta karotena i sadrže ga 19 puta više od borovnica i jagoda, sadrži melatolin, supstancu koja djeluje antioksidativno i saveznik je dobrog sna, a i dijabetičari mogu da uživaju u ukusu višanja jer sadrže malo šećera. Svježi plodovi višnje pomažu kod gubitka kilograma, a šaka višanja poslije sporta odagnaće osjećaj težine u mišićima.

Tim Janus svjetski prvak u podrigivanju

article-1339502215798-1392261A000005DC-646744_466x310
Učesnici Svjetskog prvenstva u podrigivanju, koje je održano u New Yorku, popili su velike količine gaziranih pića kako bi mogli pokazati svoje “vještine”.

Titulu svjetskog prvaka u podrigivanju je osvojio majstor za pravljenje pizze Tim Janus (35), koji je podrigivao 18,1 sekundu nakon što je popio 7,5 litara pića Diet Coke i Mountain Dew.

“Pokušavao sam sačuvati sav zrak u svom stomaku i potom ga ispustiti van. Morate se dobro potruditi. To je prelijep osjećaj”, izjavio je Janus.

“Cilj je podrigivanje ponovo učiniti popularnim u zapadnjačkoj kulturi te otkloniti predrasude koje su vremenom nastale”, rekao je Sebastian Rothschild, predstavnik Svjetske federacije za podrigivanje.

Voda uz obrok je pametna odluka

voda u flasi

Jednostavna promjena navika poput ispijanje vode uz obrok može znatno promijeniti prehrambene navike nabolje, ukazuje nova studija objavljena u časopisu Appetite.

Naučnici su na temelju dva ispitivanja otkrili da od najranije dobi razvijamo preferencije prema određenim kombinacijama hrane i pića. Tako već i mališani, primjerice slatke, kalorične napitke najradije sparuju s masnom, kaloričnom hranom poput prženih krompirića. No, kada su 75 ispitivane djece dobi 3 do 5 godina dobili kao napitak vodu radije su odabirali povrće, osobito mrkve i crvene paprike.

Slične rezultate dalo je i ispitivanje na 60 ispitanika dobi 19 do 23 godine koji su uz servirano gazirano bezalkoholno piće radije odabirali slanu i kaloričnu hranu negoli povrće.

Tjelesni odgoj za bolje ocjene u školi

djeca-tjelesni-odgoj

Povećanje broja školskih sati tjelesnog odgoja je povezano s poboljšanjem ocjena kod učenika osnovnih škola, objavili su švedski naučnici.

Istraživači sa univerziteta u Malmoeu su pratili više od 200 djece u razdoblju od 9 godina.

Dio djece je imao 5 sati tjelesnog odgoja nedeljno (uz dodatne treninge za vještine koje uključuju održavanje ravnoteže i koordinacije), dok su ostala djeca u kontrolnoj skupini imala uobičajen broj sati tjelesnog odgoja.

Pokazalo se kako je 96% djece iz prve skupine imalo dovoljno dobre ocjene koje su im omogućile upis zahtjevnijih srednjih škola, u usporedbi s 89% djece iz kontrolne skupine.

Pospani vozači opasni gotovo koliko i pijani

voznja_pospanost

Biti pospan i sjesti za volan opasno je gotovo koliko i voziti pijan, po rezultatima francuske studije koja je utvrdila da je gotovo dvostruko veća vjerovatnost da će pospani ili pijani vozači izazvati prometnu nesreću nego trijezni i odmorni.

Istraživači pod vodstvom Nicholasa Moorea iz univerzitetskog bolničkog centra u Bordeauxu analizirali su informacije o 679 vozača primljenih u tu bolnicu zbog ozbiljnih prometnih nesreća u razdoblju od 2007. do 2009. godine.

“Pospanost je nosila gotovo isti rizik kao i uživanje alkohola”, napisali su Moore i njegove kolege u časopisu Archives of Internal Medicine.

Istraživači su koristili informacije iz upitnika za vozače i policijska izvješća kako bi utvrdili što je doprinijelo nesrećama.

Vozači su naveli koje su lijekove uzimali, jesu li pili i koliko su pospani bili prije sudara, a bolnička dokumentacija pružila je informacije o prisutnosti alkohola u njihovoj krvi.

Istraživanje pokazalo da nas šećer čini glupima

120516104
Ukoliko imate neki važan ispit ili neki važan javni nastup u jednom od posljednjih istraživanja se ne preporučuje da konzumirate gazirana pića prije toga. U istraživanju se čak tvrdi da konzumiranje ovih napitaka u samo šest sedmica “zaglupljuje” ljude.
Istraživači su otkrili da konzumiranjem prehrane koja sadrži visoku količinu fruktoze usporavamo rad mozga, da to može dovesti do poremećaja kod pamćenja i učenja.

Međutim, dobra vijest je to da konzumiranjem ribe i orašastih plodova možemo napraviti balans.

“Naši rezultati su pokazali da ono što jedete utječe na to kako mislite. Dugoročnim konzumiranjem hrane bogate šećerom – fruktozom, također dugoročno mijenjate i svoj mozak te sposobnost učenja i pamćenja. No, uzimanjem omega 3 masnih kiselina poslije svakog obroka možemo ublažiti štetu”, kaže profesor Fernando Gomez Pinilla.